Σάββατο 13 Αυγούστου 2011

Σημειώσεις



στον Βασίλη Καλογήρου


σαν Βασιλιάς σαν Σκορδάς
χωρίς στέμμα και μετά την
συναυλία κουρασμένος
ως ψυχή εξατμισμένη
να θολώνει τα μάτια
και τα γυαλιά

το μυαλό μοιρασμένο
σε δυο δωδεκάωρα
το σώμα από χώμα
και με λάσπες
ζωγραφισμένο
ευτυχισμένο


να σε ακούω
να παρακαλάω
να φωνάζω
να κλαίω

κανείς;


παξιμάδι και κρασί
απόψε / όλη η σαβούρα
έφυγε / Αύγουστος, ναι,
μα ο γελωτοποιός δεν
απεργεί ποτέ.

αν το καριολίκι
φωσφόριζε
τα πράγματα
θα ήταν πολύ
εύκολα



. . . . . . .


- πόσους έχεις θάψει;

- ε τι να κάνω. . . αγάπησα πολύ στην ζωή μου. . .

. . . . . .

η Νεραϊδα της Παροναξίας
εκπαιδεύει ποντίκια
και κατσίκες
η Κόμισσα του Βόλου
καβαλάει κύματα
ο Γκουρού της Κοζάνης
πίνει πάντα από
το ίδιο βαρέλι

. . . . . .

ήπια μια θάλασσα και τα κέφια πλατσούριζαν
με μια κάλτσα στο κεφάλι - με μια σάλτσα στο στόμα

. . . . . .


πλατεία Ομονοίας λιγό μετά την συναυλία στο Ρόδον στην Καλλιθέα

ένας μαυρούκος με πλησιάζει και μου λέει - ΚΟΚΑ. . . ΚΟΚΑ
Coca Cola ανταπαντάω

μετά ένας πενηντάρης μαλάκας ντόπιος
μου λέει - 17χρονη Τσέχα του γάλακτος όλο το βράδυ μαζί σου με 40 ευρώ.
του λέω - ΑΓΑΠΑΩ.
μου λέει - ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΓΑΠΗ.
του λέω - ΔΕΝ ΓΑΜΙΕΣΑΙ. . . .

αλλά δεν θυμάμαι που είναι τα Εξάρχεια
και ρωτάω κάτι αστυνομικούς που χαρούμενοι
και πίνουν χυμό - ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ;
με μάτι περίεργο με ρωτάνε - ΕΙΣΑΙ ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ;
απαντώ - ΟΧΙ, ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΙΜΑΙ
με ρωτάνε πάλι - ΠΕΤΑΣ ΠΕΤΡΕΣ;
απαντώ πάλι - ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΄΄ΨΑΡΑΚΙΑ΄΄
γελάνε. . . . σκέψου, έκανα και μπάτσους να γελάσουν.
μου δώσανε οδηγίες και έφτασα σε πέντε λεπτα. . . .
να ΄ναι καλά οι αργόσχολοι.


. . . . . .

η Αθήνα. . . πήρα ταξί και βγήκα στην Σωκράτους. Όλες οι Ενωμένες Πολυεθνικές Δυνάμεις. Τόσοι πολλοί Άραβες που μύριζε πετρελαιο. Η Ευριπίδου γεμάτη μαυρούκες και ο Ευριπίδης δεν έγραψε ποτέ τίποτα για μια μαυρούκα. . . και η τραγωδία πάντα δυο βήματα μπροστά από την κωμωδία.

. . . . . .

ο Σκορδάς να μπαίνει στις έξι το πρωί στο δωμάτιο. εγώ με την Αλκοόλα οριζοντίως να κάνουμε όνειρα. . . προχωράει. . . παίρνει τις παντόφλες του και όπως βγαίνει, λέει ''ΚΑΝΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ΄΄

Σκορδάς Über Alles

Δεν υπάρχουν σχόλια: