Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Same Time / Same Place / No Shame any more



από την Γαλατινή μέχρι τα Ροδάκινα της Ρενγκάλης / από το Ανάθεμα της στιγμής ως το όνειρο που κυνηγάμε ξύπνιοι και από πίσω μας πετάνε πέτρες / στο Πισσούρι - The Dark Side of Cyprus / το κυπριακό ροκ αναστατώνεται με ένα χτύπημα της μπαγκέτας του Γιαννακού και ένα χαμόγελο της καλής του Σάρας /στην Ασπροβάλτα με ένα κουβά χασίς και μπύρες τόσες, που αν τις βάλεις στην σειρά φτάνεις ως τον Πλούτωνα και πάλι πίσω / με τον Ρένο που στο πεδίο της μάχης έβαζε του 46,47,48 τραγούδια ρεμπέτικα και άλλα στα μεγάφωνα / η Έλενα μπαφιάζει σε ένα μπαλκόνι του Ιπποκράτειου με ορθογραφικά λάθη και πολιτική ορθότητα / με αντιρατσιστικά φεστιβάλ που ο κάθε πικραμένος στήνει τον πάγκο του / μα δεν έχω άποψη / δεν παράγω / καταναλώνω μόνο και προσπαθώ να υποφέρομαι / από το 83΄ που βγήκε ο Αδελφός μου, το πρωτότυπο και ανεπανάληπτο και εκείνη που ο Κρέοντας την έχτισε ζωντανή / μέχρι το ΄89 που έσκασε μύτη το κακέκτυπο, η παρωδία του αδελφού μου / η κοπέλα που έκλαιγε με καρέλια χρυσά στο στόμα μεταξύ Αρειανού και Αρμενοπούλου και είναι ποιήτρια και πληγωμένη από αναίσθητο και δεν την είδα ποτέ / με τον Σταύρο σκυφτό μετά από ένα ποτάμι αλκοόλ ( τι πλάκα και μιζέρια να πίνουμε από το ίδιο το ποτήρι στην συναυλία των ΄΄Δραστήριων Μελών΄΄ και ο Σταύρος να φωνάζει ΄΄ΚΥΡΙΑΚΟ. . . ΚΥΡΙΑΚΟ΄΄) - μόνο τότε σκύβει το κεφάλι. . . αλήθεια, τα βράδια πίσω απ΄ την Ροτόντα με την φερέλπιδα νεολαία - εφοδιασμένη με τις καλύτερες φθηνές μπύρες της Ελλάδας - που αύριο θα κρατάει ( μαζί με μπύρες ) τις τύχες της χώρας / ο Ντίνος που ζωγραφίζει και γοητεύει τα πλήθη/ η δεσποινίς Νιαράκη που ανέβασε κείμενο μου με το πραγματικό μου όνομα / ο φίλος μου και συμπολεμιστής μου Παναγιώτης Μπουργαζάς ο Θερινός / και ο Μεταφραστής του Δουμά Τιλκερίδης Γεώργιος που είδαμε μαζί το έργο ΄΄ΣΕΞ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΠΡΟΚΟΠΙΔΗ΄΄ / ο Νικόλαος Βότσης που ξέρει τα αδύνατα σημεία του Ουρανού κα της Γης / με τον Τάσο και τον Κώστα στο Τρίγωνο των Βερμούδων ( Αρμενοπούλου, Ιουλιανού, Ολύμπου) να ψάχνουμε το μαγαζί με την πιο φτηνή ρετσίνα και τις πιο όμορφες κοπέλες / ο Κώστας ΄΄Λάκι Λουτσιάνο΄΄ Λ. στο δρόμο της επιστροφής με το 78 Ν. και να νιώθω ασφαλής / η Μαρία στας Αθήνας που τρέχει στις πορείες και την απογοήτευσα πιο πολύ και απ΄ όσο απογοήτευσα τον εαυτό μου / ο ΄΄Έρωτας στην Χουρμαδιά΄΄ ''ΚΡΥΦΤΗΚΕΣ ΔΕΙΛΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΑΤΗ, ΦΙΔΙ ΠΟΥ ΣΕ ΖΕΣΤΑΙΝΑ ΣΤΟ ΚΟΡΦΟ ΜΟΥ... ΘΑ ΠΑΩ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΕ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΟ. ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΑΝ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ Ή ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΑΡΣΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΜΟΥ. ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΝΟΧΟΣ, ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΔΙΑΛΕΞΕΣ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ ΣΟΥ, ΤΟΝ ΕΞ ΑΣΙΤΙΑΣ ΘΑΝΑΤΟ. ΘΑ ΄ΡΘΕΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΟΥΝΕ ΕΝΑ ΣΚΕΛΕΤΟ ΚΟΥΒΑΡΙΑΣΜΕΝΟ. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΙΤΙΕΣ, ΔΙΟΤΙ ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΜΟΙΧΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ'' και οι ΄΄Εντιμότατοι Φίλοι μου΄΄ -Supercazzola / η Δέσποινα με τον Μιχάλη καταργούν σε μια ταράτσα την Απόλυτη Λογική του Κινηματογράφου /η Αγγελίνα πέτυχε μα θα άστραφτε ακόμα και χωρίς την επιτυχία / ο Καλογήρου ένα χρόνο βαρύτερος με πολλές τουρνέ στην πλάτη του και η Γερογιάννη μαγεύει τα Βρασνά ύστερα από το γκραν σουξέ πάνω στην σκηνή / όλοι αυτοί μαζί και ο Σκορδάς να τους χαζεύει. . . να τους ζηλεύει. . . να τους μετράει. . . να τους υπολογίζει πάντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: