Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

οι ήρωες - ΄΄ότι γράφω είναι από εσάς΄΄


ο Ντίνος μαγειρεύει για όλο τον κόσμο με κέφι και την Νικολέτα που η φαντασία της μας ξεπερνάει όλους / η Έλενα ιπτάμενη και προσγειωμένη στην άλλη άκρη της πόλης, την παραλαμβάνω σαν δέμα και εκείνη χοροπηδάει / ο Βότσης υπάρχει και θα υπάρχει μετά από εμένα, είτε σαν σακί γεμάτο ομορφιά και μακαρόνια, είτε σαν σκέψη γλυκιά / η Κατερίνα ΄΄όλνττζον΄΄ κέρδισε το χειροκρότημα σε μια σκασμένη από κόσμο αίθουσα, μέχρι και οι άγγελοι την χειροκροτούσαν με τα φτερά τους μα εγώ δεν αξιώθηκα να την δω . . ας όψονται οι καπιταλιστικές διαθέσεις. . . / η Αντιγόνη μετράει πληγές και θύματα, της την έσκασα πριν πατήσει το κουμπί και ανατιναχτούμε / ο Αδελφός μου που μου φτιάχνει το κέφι - και τις περισσότερες φορές δεν το ξέρει /ο Πάνος προφέσορας / ο Σταύρος με πρησμένο πόδι ταμπουρωμένος στο δωμάτιο. . . κάποια πουτάνα εξουσία χαίρεται ή αδιαφορεί. . . εκείνος όμως σχεδιάζει και κάνει υποθετικά βήματα / ο Τάσος ανάμεσα σε μια πρίμα Μπαλαρίνα - ΚΑΥΛΑ ΚΑΙ ΤΥΨΕΙΣ - και σε μια που το όνομα της είναι τόσο σπάνιο όσο η ντροπή που νιώθεις όταν βγαίνεις με τα μαγαζιά ανοιχτά / ο Καλογήρου έχει γράψει το πιο ενδιαφέρον βιβλίο της δεκαετίας - βέβαια αν ζούσε ο Μεταξάς η κυκλοφορία του θα είχε απαγορευτεί ή αν το πήγαινε στον εκδοτικό οίκο Faber & Faber ο Eliot θα το απέρριπτε όπως απέρριψε και την Φάρμα των Ζώων του Orwell - στον Orwell έγραψε ο Elliot σε επιστολη του, σύμφωνα με την δεύτερη γυναίκα του Valéry «Αν και καλογραμμένο και με καλές προθέσεις, δεν πείθει» ( μετά από αυτό ο Orwell θα μπορούσε να γράψει την ΦΑΡΜΑ ΤΩΝ ΠΟΙΗΤΩΝ, όπου ο Eliot έναν μαλακισμένο Απρίλη θα έριχνε τους εκδότες με τον Ezra Pound στο Κλουβί του να κράζει. . . κτλπ κτλπ ) - στον Καλογήρου απλά θα έλεγε ΄΄Είστε Ανώριμος. . .΄΄ / η Δέσποινα αρχίζει να ράβει και να γράφει για τον Pierre Jean Jouve / η Αγγελίνα προσπαθεί να μπει στο προλεταριάτο - είναι μικροκαμωμένη, θα χωρέσει, όπως τα θαύματα στο βράδυ / και εγώ, με το έντερο μου γδαρμένο, με το στομάχι μου μαγκάλι αναμμένο και τα χέρια μου να τρέμουν, τραγουδάω ΄΄Μα εγώ δεν ζω γονατιστός / είμαι του Σκορδά ο Γιος . .΄΄

πανέμορφη μέρα σήμερα. . .

Δεν υπάρχουν σχόλια: