Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

αίμα κάθε πρωί



όσο περνάει ο καιρός, το παιδί μέσα μας φαίνεται να παίρνει στα χεράκια του το παιχνίδι . . . οι πράξεις δεν έχουν λογική, τα λόγια είναι για μια ώρα ανάγκης στην τσάντα με τα βιβλία. . . χάρισα πολλά αυτές τις μέρες. . . όταν χαρίζεις ένα βιβλίο ένας βιβλιοπώλης σε καταριέται. . . απλωμένα στο τραπέζι. . . φθαρμένα λίγο. . . από την χρήση και μια τεκίλα που δεν βίδωσα το καπάκι καλά και πότισε τα βιβλία που ήταν μες στην τσάντα. . . 120 σελίδες πνεύμα. . .και μισό μπουκάλι οινόπνευμα. . . ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΠΙΝΕΙΣ. . . ναι. . . το συκώτι αναβοσβήνει επικίνδυνα, ο λευκοντυμένος χασάπης μου λέει ότι έχει γίνει κρασάτο. . . εγώ του παίζω θέατρο ότι και αυτό θα περάσει - ο πόνος είναι μια απλή κακοτυχία, όλα θα περάσουν. . .δεν γελάει. . . στα 40 θα σε έχουν φυτέψει. . .λέει. . . αισιόδοξο τον κόβω. . . τελικά έκανα καμιά τριανταριά εξετάσεις και κάπως ο γιατρός ηρέμησε. . . του είπα ότι θα αλλάξω τακτική - ένα χυμό θα ήθελα. . .με πολλά παγάκια. . . η σερβιτόρα με κοιτάει περίεργα. . . παλιότερα σκεφτόταν να μου πετάξει στα μισά της βραδιάς ένα σπίρτο να με κάψει. . .ναι, σκέφτομαι να το ελαττώσω . . υπάρχουν κάποια πράγματα να κάνω. . .γράφω ένα βιβλ. . . άρχισε να γελάει. . . και μου έφερε μια βότκα. . . η σύντροφος μου ήπιε μια γουλιά. . . ή καλύτερα ήπιε με μια γουλιά όλη την βότκα. . . με είχε σώσει. . .

μουσική, κύριοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: