Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

κάτι παραπάνω σήμερα. . . .


η μέρα είναι μουντή, μικρή σήμερα για ΄σενα. τσιγάρα πίνω από χθές, Αιγύπτου. . . που έφερε ο αδερφός μου πριν τέσσερα χρόνια μαζί με κάτι αγαλματάκια Φαραώ χωρίς πληγές. ο αδερφός μου δεν καπνίζει. . . θα ζήσει παραπάνω από εμένα. θα μου κάνει ανήψια και θα λέω στο Τσίβο ΄΄του αδερφού μου τα παιδιά. . .΄΄ και θα κοιτιόμαστε σαν ηλίθιοι. ας μην θυμόμαστε τα παλιά, όποιος θυμάται διεκδικεί πολλά απο το τίποτα ή μια μαλακισμένη θέση στο λεωφορείο της ζωής. εμείς καθαρίζουμε διαστημόπλοια στα χαρτιά μας, ερωτευόμαστε εξωγήινες υπάρξεις και τάζουμε οικόπεδα στις Σελήνης την φωτεινή πλευρά, όχι την άλλη που έγινε δίσκος. . .

αλκοολικός vs πρεζάκια σημειώσατε 1 - 0. ιπτάμενες του ήρθαν στα μούτρα οι μπύρες όταν με μαχαίρι μου ζήτησε το παλτό μου. γύρισα σπίτι μου και τις ήπια μια - μια στην υγειά του. ξύπνησα απόγευμα.

ο έρωτας στην διατίμηση σήμερα. . . Τσίβο, πάμε για κρασί;

Δεν υπάρχουν σχόλια: