Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

Γράμμα στην Ιωσηφίνα



υπάρχουν πολλές αλήθειες΄ η σαμπάνια είναι μια καλοστημένη απάτη, η Coca Cola πουλάει και θα πουλάει για πάντα όπως ο Όμηρος και άλλα πολλά. η δεξιά μου πλευρά ζηλεύει την αριστερή που σαπίζει. οι καρδιές γελάνε. . . ξημερώματα, ψυχρούλα και πτώματα στην Κορομηλά - Blacklight δείχνει την σκόνη πάνω μου, οι κοπέλες ήπιαν πολύ, αλλά οι καλύτεροι στίχοι ήταν για σερβιτόρες. . . μόνο αυτές ρωτάνε τι θέλω. . . οι υπόλοιποι δεν κάνουν έρωτα. . . παίζουν έρωτα. . . και ο αυνανισμός κομπάρσος στην ζωή. . . λίγοι ανδρειωμένοι, λιγότεροι ετοιμόλογοι. . . Αλίμονο - χρειάζονται ποιητές σαν το Αρχίλοχο. οι πόροι κλείνουν. . . κρύος ιδρώτας της Μοναξιάς και Κονιάκ 12 αστέρων - ένα μπουκάλι ουρανός - πριν την Μάχη.

την λέει χαζή. το πιστεύω. είναι. . . ντύνεται με κουρέλια. . . που τα βρίσκει; - μεταξύ μάγισσας και παλιάτσου. . . και γράφει. . . γράφει. . . με ένα λόγο επιθετικό, κατά πάντων - ξεκινάει από μέσα της και καίει τα πάντα. είναι 19 χρονών. κοτζάμ περιβόλι κόκκινο. . . όχι ντροπή ή παπαρούνες - κόκκινο απλό. . . έχει και απόψεις. . . και μια φωνή που σπάει μου σπάει τα νεύρα. . . σου λέω. . . αξίζει. . . και ας με λέει αλκοολικό.

πρόταση - να πάρω την Amy Winehouse των Βαλκανίων - χωρίς τον αρραβωνιαστικό της - και να πάμε στις 22 του Ιούνη στην original Amy Winehouse στας Αθήνας. . . θα μας πάει ταξί / θα μας γυρίσει ασθενοφόρο.


προχθές έρχεσαι - έχεις πιει . . με ένα ύφος ΄΄ποιος σκότωσε τον Κένεντι;΄΄ ή ΄΄που πήγαν οι άντρες΄΄. θα σου πω . . τον Κένεντι δεν τον σκότωσε ο Όσβαλντ και οι Άντρες πήγαν για κατούρημα - ξεχάσαν όμως να την βάλουνε μέσα πάλι. . . και ακόμα κατουράνε. . . έφυγες - μετά δυο κομψές κοπέλες απέναντι. . . η μια να με κοιτάει ( ή εγώ να την κοιτάω - ένα μυστήριο αιώνων, ποιος κοίταξε πρώτος. . . ;) όμως ταξίδευαν με τον Θεόφιλο και εγώ μαέστρος στην Μπάντα του Τιτανικού.


υ.σ.
ξύπνησα στις 12 / έκανα πρώτο τραπέζι στον Τσίβο / κοκκινιστό / πριν κάτσουμε να φάμε / βγήκε Ποντικός θεορατος / και ξεκίνησε το Safari μες το σπίτι / ''Έχεις ένα κατοικίδιο τώρα. . .΄΄΄ λέει ο Τσίβο / και γελάει το σίχαμα / το καθάρισε μετά δυο ώρες ο πατέρας / έβγαλε μια ΙΑΧΗ - ΑΑΑΑΑΑΑ.... και το λόγχισε στο κεφάλι / και φάγαμε το κρύο κοκκινιστό / και μας πήρε ο διάολος.

1 σχόλιο:

ελία βεβία είπε...

χαχ 8 γραμμές αλήθειας - με έκανες και 19 - πάντα θα σαι μήνες μπροστά. με λένε χαζή και εσύ το ασπάζεσαι; καλώς. η φωνή μου σπάει κόκαλα - ω ναι - και μου την δίνει και μενα -υπάρχουν κ ανώμαλοι που τους αρέσει-βλέπε ......(σμέρνα) - χαχα χαμογελαω όπως εσύ γελάς,λοιπόν.
εμ εσύ το μαγείρεψες το κοκκινιστό ; θέλω κοκκινιστό. και ποντίκι κατοικίδιο θέλω -πάλι χαμογελάω - αντε και καλές μπύρες,αλκοολικέ τράγε~ # να κρατήσεις υπομονή για το βράδυ,γιατί έχω ορέξεις .μοχοχο # ααα ξέχασα στο ιντερβιού έπρεπε να με φωνάξεις να τραβήξω πλάνα . ποπο έχω όλα τα σκηνικά στο κεφάλι μου.τςς θαύμα.πολλά λέω .γεια ! στοπ/