1000000 και ένας ερωτευμένοι / πενήντα δευτερόλεπτα ευτυχίας και μετά θα γνωριστούν / θα φιλιούνται στα φανάρια / και οι οδηγοί / στατικοί και ηλίθιοι πάνω στα καθίσματα / θα τους προγκάρουν / η πορεία δεν θα έχει τέλος / η πορνεία τίποτα στο τζάμπα/ μια κόλαση με διαβάσεις και τροχονόμους, κοπέλες που δεν καπνίζουν για να μην πεθάνουν / γόησες με τα παλτά τους κλειδωμένα / αστέρια πυροβολημένα απο ευχές / θεοί διορισμένοι πίσω απο οροσειρές γραφείων / όλα τακτοποιημένα / σαν μπορντέλο -(Η.ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ -"Δέν έξιδακινεύω τήν μορφή τής πόρνης. Μιά πουτάνα δέν είναι περισότερο ή λιγότερο πουτάνα, άπ' όσο ένας μαιευτήρας είναι περισότερο ή λιγότερο μαιευτήρας. Ή συνουσία αποτελεί τήν -κοι νώς αποδεκτή- πλατφόρμα τής ερωτικής πράξεως. Για τήν πόρνη ή συνουσία δέν είναι ερωτικός στόχος, παρά μέσον έπιβιωσεως- έπάγγελμα. Ή ψ...υχή τής πόρνης δέν ευφραίνεται έκ τής συνουσίας. Ή πόρνη (πρέπει νά) υποδύεται ότιμετέχει στήν συνουσία.Η ερωτική πράξη στό πορνείο έχει μακραίωνη παράδοση και δικο της φολκλόρ. Ή πόρνη κατέχει τήν τεχνική τής συνουσίας. Κοινωνικώς, ή πόρνη είναι πιό χρήσιμη άπό τόν βουλευτή. Καί τό λέω με θλίψη." ) - και ο διάολος σιδερωμένος στους τοίχους βουλώνει με κερί τα αυτιά / ένα πουλάκι θα προσγειωθεί στον ώμο σου / και θα σου πει / ΄΄κάθε διάθεση / κάθε όρεξη / τελειώνει με το που χύσεις΄΄/ θα σε κουτσουλίσει εκδικητικά / και θα πετάξει / για αλλού / οι επαναλήψεις στο τραγικό και η κωμωδία κρυφακούει τις ζωές σας / οι θυσίες δεν μετράνε, τα δαιμόνια κάνουν ότι δεν βλέπουν και ότι θέλουν / στο τέλος όμως όλοι θα τα βρούνε / αναγκαστικά / κανείς δεν θέλει να σκοτώσει τον γείτονα του / δεν θέλει όμως να μοιραστεί την σκιά του.
όλοι οι μεγάλοι συγγραφείς έχουν ψοφήσει / εσύ πως ζεις; . . . μου πετάς θρασύτατα / και αρχίζω να βλέπω παντού εχθρούς / μα και πριν / οι εχθροί εκεί ήταν / με τα τσιγάρα τους τα king size / τις γυναίκες τους στα τέσσερα / για να απλώνουν τα πόδια τους / και να διαβάζουν με την συνείδηση τους / ήσυχη και καθαρή / - σαν κωλαράκι από κιουτσέκι - / την Έρημη Χώρα του Τ.Σ.Έλιοτ ή τα Cantos του μεγάλου Ραδιοφωνικού Παραγωγού της Ιταλικής Ραδιοφωνίας, Έζρα Πάουντ.
τον Μεγαλύτερο εν ζωή Ποιητή τον είδα σε ένα κωλομάγαζο με νερουλιασμένο κρασί για μετριοπαθείς και ούζο για εντριβή ιδανικό. . . με άκουσε να απαγγέλλω - και ζητώ συγγνώμη για την γελοιότητα του ρήματος - Καρυωτάκη και πιάσαμε κουβέντα. με το ένα του χέρι έδινε σχήμα στον αέρα τα λόγια του και με το άλλο ψαχούλευε τα ψαχνά της καλής του. μέσα στα πολλά ( και ενώ είχε φτάσει στην ουσία της κοπέλας του βαθιά ) μου είπε το πρόβλημα με το κατεστημένο - όπου και αν βρίσκεται - είναι ότι δεν γαμάει, δεν γαμιέται. . . όποτε μην τους βρίζεις. . .μην λες ''δεν πάνε να γαμηθουν καλύτερα '' γιατί έτσι τους κάνεις την πιο γλυκιά ευχή. -(συμπτωματικά την ίδια στιγμή ο Τσίβο ξερνούσε κρασί, έξω από το κωλομάγαζο και έδινε προφητείες σε ανυποψίαστα ζευγάρια υψώνοντας το ένα του χέρι σαν μάγος ή διαιτητής - Είστε πλασμένοι ο ένας για τον άλλον.)
ψάχνω τις λέξεις / για τις κατάλληλες περιστάσεις
μα στο τέλος
βρίσκω τις λέξεις / για τις ακατάλληλες παραστάσεις.
πρέπει όμως να τελειώσω,
πόσες φορές να ακούσεις το Jockey Full of Bourbon
σε μια τσαλακοιδρωμένη εκδοχή όλα-για-όλα;
πόσες φορές να ακούσεις το Jockey Full of Bourbon
σε μια τσαλακοιδρωμένη εκδοχή όλα-για-όλα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου