Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

aes Cyprium




1.


δεν έχω ήχο

δεν έχω ύπνο


ροχαλίζεις.





2.


βρωμοκοπούσε και φώναζε
''Δεν ήπια΄΄

σάπιζε και έλεγε
΄΄Είμαι καλά΄΄

χτυπιόταν απάνω μου ιδρωμένη
και ούρλιαζε
΄΄Σ΄ αγαπώ΄΄.



τους πιστεύω

τους ψηφίζω

τους λατρεύω

                       και τους 3.





3.

εποχή

κάθε μέρα στάζει

και άνεργος όχι ο μη έχων εργασία

αλλά αυτός που δεν έχει λόγο πια να ζει.

                                                                              κουράστηκες;



4.

οι κυρίες μου
στραβές ειρωνείες μου
οι γυναίκες μου
σκαλιστά κοντά χοντρά ποτήρια
να φέγγει
να καίει το γυαλί τους
και μέσα του το τελευταίο
το πιο κρύο ποτό

μέχρι και τα παγάκια του
κρυώνουν, ξέρεις. . .


5.

έκοψε το κάπνισμα πριν 32 μέρες

ήθελε τα χείλια του
μόνο τα χείλια της να αγγίζουν

τώρα εκείνη έβγαζε καπνούς
σαν μηχανή
σαν δράκος
σαν άγγελος
δικός του.






Δεν υπάρχουν σχόλια: