Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

ανταπόκριση. . .



ΉΡΘΕΣ,
ο Τσίβο και εγώ, χαμαλαρία λούτρινη σε περιμένουμε την ημέρα που ο Ντίνος έχει γενέθλια και η Ελένη τον συνοδεύει / χαμογελάει και κερνάει  / την επόμενη για τσίπουρο στον Εύοσμο - πρώην Κουκλουτζάς  / η Μαρία και ο Αλέξης κερνάνε, αγαπιούνται και μας αγαπάνε / μετά ξηρά τροφή στα Κάστρα, ο Γιώργος με ράστα η Έλενα δεν είναι γλάστρα είναι βασιλικός και οικοδέσποινα εσύ είσαι σκέτη Δέσποινα εγώ με το επίθετο μου διώχνω τα βαμπίρ   / όλοι κάτι έχουμε. . .  ο Γιώργος σε κατεβάζει με το άλογο του να δεις την Ιφιγένεια του Ευριπίδη / μανιέρα, περούκες για playmobil / χωρίς να ξέρω που πατώ κατηφορίζω, κατρακυλάω, τραγουδάω και πάλι Καζαντζίδη και νομίζουν ότι κάποιον σφάζουν, σε χάνω για δυο μέρες / όχι δεν είναι όνειρο. . . δεν σαπίζω, Ζαππίζω, χρωστάω στην χήρα 4 ευρώ, αύριο θα της τα δώσω / Joyce Mansour, Imaginary Diseases και ο Εχθρός του Ποιητή, Ρετσίνα με τον Μαντούση,( Mad + ουσία), τον Βέλγο δικτάτορα Goulo από την πατρίδα της Ζατέλη και τον Σούλη Ντάλη τον Μπαλαρινομάχο.... (αν θέλεις να ειρωνευτείς να κάνεις του άλλους να γελάσουν ξεκίνα από τον εαυτό σου, κόψε τον κομμάτια και μοίρασε τον χριστιανικά, όπως οι Ρωμαίοι μοίραζαν τους Χριστιανούς στα λιοντάρια για την ψυχαγωγία των άλλων. . .)..... Πίνεις μοχίτο και η σερβιτόρα σε κοιτάζει κάπως, εγώ ξεδιπλώνω ένα τραπεζομάντιλο κακίες και αλήθειες - Lenny Bruce, George Carlin, Bill Hicks -, είμαι καλά, επιστρέφουμε στο Κορδελιό. . . εκεί που πάντα ήμουν, είμαι.... ήρθες. . . ο βετεράνος των Αμμουδιών, Μπουργαζάς στέλνει ευχές από την καρώ ξενιτιά και ο Γιαννακού μεγαλουργεί με δυο μπαγκέτες ψωμί και τα ΚΑΤΑΚΑΘΙΑ  στην Μεγαλόνησο όπου οι έμποροι επενδύουν και ο πατέρας μου έχασε 20 κιλά. . . ήρθες. . . ήρθες. . .


Δεν υπάρχουν σχόλια: