Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

σήμερα/χθες


από την αρχή 
το παιχνίδι από την αρχή


κοιμάσαι
σκύβω να πάρω
από το πάτωμα
το σκουλαρίκι σου
κοιμάσαι
σκέφτομαι ότι το στομάχι μου δεν καίει πια
ότι έχω καρδιά / τα μάτια σου, η ματιά σου
                                                 μου το δείχνει.

πιο πριν μου αγόρασες τσιγάρα 
και εγώ μια τράπουλα για σένα
να παίξουμε και να χάσουμε
                                      μαζί

κοιμάσαι και κάποιος μακριά από εδώ
 χάνει το δίκιο του
κάποιος παίζει φυσαρμόνικα με
άνεμους και καπνούς στα πνευμόνια του
δυο τρεις καβαλάνε με τέχνη εκατό
και εκατό ποζάρουν ξενερωμένοι
                                    με επιχειρήματα
και όλα τους τα στοιχεία στις παλάμες τους

κοιμάσαι και δεν δανείζομαι πια φως
δεν υποθέτω δεν τρυπώνω σε οικογένειες
το άρωμα που δεν φόρας και το όνομα σου
πάνω μου. . .


Δεν υπάρχουν σχόλια: