Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

21


 Ο Πολυγιώτης, ο Παναξένης - όχι, τίποτα από τα δυο - μόνο ο Πολύβιος - Παναγιώτης ο μικρότερος, τον Αύγουστο, της Παναγίας, έρχεται διάδοχος, ανιψιός στην Πάτρα και η μητέρα μας στο νοσοκομείο. Την Δευτέρα επιστρέφει στο σπίτι.

  Είσαι στο καράβι τώρα. Μου είπες ότι δεν έχει πολύ κόσμο και ότι φτάνεις στις έξι στην Ραφήνα. Στις δώδεκα παρά πέντε ξεκινάς με το τραίνο. Θα σε βρω στον σταθμό.

  Μου τηλεφώνησε πριν λίγες μέρες η Αντ. να μου ανεβάσει την πίεση. Δεν ξέρω τι έχει ακόμα μαζί μου. Απρόβλεπτη πάντα. Μια φορά μου είχε βγάλει βυσσινάδα και σε ένα πιατάκι αντζούγιες. Δεν της είπα τίποτα. Μια άλλη φορά είχε αγοράσει έξι μπουκάλια κόκα κόλα και έπινε σαν μανιακή ένω είχε πάνω στο τραπέζι σκόρδα. Πολλά σκόρδα. Τα έτρωγε σιωπηλή και με κοιτούσε με νόημα. Έκανε συχνά τέτοιους συνδυασμούς. ΄΄Ό,τι έχω βγάζω. . . Αν δεν σ΄ αρέσει, τράβα. . .΄΄. Έμενα όμως με ό,τι είχε να βγάλει και τραβιόμουν μαζί της. Τώρα μου κάνει επιθέσεις από το κινητό της.  Τηλεφωνεί και περιμένει πότε θα εκραγώ. Τελειώσαν όμως αυτά. Σταμάτησε ο χορός των καβουριών και οι εξορμήσεις. Φτιάχνεις κάτι από το τίποτα και
δεν το πουλάς. Μισή τέχνη, ε;

  Ένας Ιταλός επιστήμονας ανακάλυψε ένα βακτήριο που μεταφέρεται από τον άνθρωπο σε φυτό. Το ονόμασε Propionibacterium acnes τύπου Zappae. Καλή επιλόγη, θα του άρεσε πιστεύω. Αν σκεφτείς ότι μιλούσε την γλώσσα των βακτηρίων. Το όνομα του έχει δοθεί, μεταξύ άλλων, και σε ένα είδος μέδουσας ( Phialella zappai), αράχνης (Pachygnatha zappa) και σε ένα αστεροϊδη (3834 Zappafrank). Όπως λέει και ο Βέλγος δικτάτορας του Σοχού, ΄΄Οι επιστήμονες τον τιμούν συχνά. . .΄΄.

  Παγκόσμια μέρα Ποίησης, σήμερα - όπως Πρώτος Παγκόσμιος Πόλεμος, δεκαοχτώμιση εκατομμύρια νεκροί, κτλπ. Επίσης είναι και Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου σήμερα και αύριο Νερού. Από το καλό στο καλύτερο.

Έρχεσαι.


Δεν υπάρχουν σχόλια: