Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

μεταξύ

- Η παλιά μου γειτονιά.
- Ακόμα εδώ μένεις, ρε.
- Εννοώ τους γείτονες μου τους παλιούς. 
- Μπορείς να μην εννοείς; Είμαι κουρασμένος, είναι και αργά. . . Ποιοι παλιοί γείτονες, ρε; Όλοι εδώ είναι, όπως και εσύ και καμαρώνουν, ανάθεμα με γιατί.
- Ίσως που μείνανε σταθεροί στις απόψεις τους.
- Στην ζωή τους μείνανε σταθεροί. . . Όταν κλείνουν οι πόρτες κοπανιούνται ή βλέπουν τηλεόραση.
- Θα πάω να ξηλώσω τις κεραίες όλες το βράδυ. 
- Καλή ιδέα. . . Αλλά θα βρουν κάτι άλλο. . . Μπορεί και να σκοτωθούν. . . Να αραιώνουμε λιγάκι.
- Καλοί είμαστε. . . Όταν γίνουμε περισσότεροι, θα γίνουμε καλύτεροι. Θα θέσουμε βάσεις για κάτι καλύτερο, βελούδινο και καθημερινό, οι κόποι μας θα είναι θεμέλια, τα λόγια μας τρόφιμα, στολίδια. . .
- Και τα αρχίδια μας, σημειωματάρια και οι γυναίκες μας αποθήκες φίσκα από χαμάληδες και εκρηκτικά. Άντε βρε, χαζέ. . . Στρώσε να κοιμηθώ και φώναξε μου την καλή σου να μου κάνει αέρα, να την ρωτήσω για χιλιοστή φορά τι σου βρήκε και σε ταϊζει. . .

Δεν υπάρχουν σχόλια: