Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

ψηλά

 
Δεν γίνεται να αργήσει μέχρι τα επόμενα γενέθλια του;  Από πάνω συνεχίζουν να γαμιούνται οι ελέφαντες που ξέφυγαν από το κοπάδι και δεν ξεχνούσαν τίποτα ασύμφορο, από δίπλα προσεύχονται, από κάτω κοιτάνε πιο κάτω. . . Δεν είναι απλώς τρελή, είναι τρελή για μένα, στους υπόλοιπους παραδίδει μαθήματα ευγενείας και πως να τρως το κάρβουνο αναμμένο με χάρη και τσαχπινιά. . . Κάτι ωραίες συνταγές μαγειρικής και τρόμου σε στιλ μαγείρεψε με ο,τι έχεις στο ψυγείο - όχι απαραίτητα το δικό σου - και επαγγελματική ακρίβεια - δηλαδή όλα τα λεφτά μπροστά. . . Ένας φοιτητής ιατρικής ήθελε να μου δείξει που είναι το συκώτι μου, του είπα να μου δείξει πρώτα που είναι το δικό του, δεν κατάλαβε τι εννοούσα και άλλαξε αμέσως θέμα, μου έλεγε για κάποιες θεραπείες για τους κιρσούς και τις ημικρανίες, γράφει ένα μυθιστόρημα που αυτό είναι κύριο θέμα, του χάρισα την εκτίμηση μου για αυτό και εκείνος δυο εισιτήρια διαρκείας για το Ιπποκράτειο. . . Τα έβαλα στην εσωτερική τσέπη του παλτού μου και χαμήλωσα το βλέμμα σαν να σκεφτόμουν κάτι σημαντικό. Μπήκε στο νόημα και άρχισε κουβέντα με τους παραδίπλα. . . . Πως ξεκινούσε εκείνο το αστείο με αυτόν που αυτοκτόνησε ενώ άκουγε Velvet Underground; Δεν ήταν αστείο; Ναι. . . Στον Γολγοθά που θα ανέβω σήμερα, δεν μετριέται το υψόμετρο.  . . Αλλά μπορεί να βουλώσουν τα αυτιά μου και να μην ακούω μαλακίες. . . Θα τις βλέπω, θα με βλέπουν και εκείνες και θα είμαστε ζωγραφιά αμοιβαία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: