Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

M.F.

 . . .μα κάνανε τα ακατονόμαστα σε ένα ξωκκλήσι στο κωλόνησο. Στο ιερό. . . Εκεί δεν μπαίνουνε γυναίκες.
- Ναι. . . Εκείνος όμως μπήκε μέσα στην γυναίκα , στο ιερό. Απλό.
- Κοίτα, εγώ σέβομαι την πίστη του καθενός αλλά. ..
- Κι εγώ, κι εγώ σέβομαι την πίστη του καθενός, ό,τι έπιπλα κι αν έχει σπίτι του ή αν τον δέρνει με παρέα και πρόγραμμα η γυναίκα του αλλά με ταλαιπωρεί μια διάρροια και πρέπει να φύγω.
 Έπεσε από τον ουρανό. Αυτοσχεδιάζαμε εκείνη την στιγμή και δεν την έπιασε κανείς. Έσκασε στο κέντρο της πόλης. Αυτοκόλλητο στην άσφαλτο. Έκλεισε και μια λακκούβα.
 Ήπιαμε και για αύριο, για μεθαύριο. . . Από κάπου ακουγόταν ΄΄Βρε εγώ είμαι μάγκας και ντάης κι αν κάνεις πως μ΄ αφήνεις θα σου τινάξω τα βυζιά με νιτρογλυκερίνη.΄΄ Έβρεχε όλη μέρα. Είχανε καβαλήσει την ομπρέλα μου από την Ρόδο και πετούσαν πάνω από την πόλη ρίχνοντας τόννους φυλλάδια να ψήσουν τον κόσμο. ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΘΑΡΗ και ΦΟΛΑ ΣΤΟΥΣ ΚΥΝΙΚΟΥΣ.
 Αυτή η πόλη μίκρυνε πολύ, Νίκο.

. . .πετούσαν τους ευγενείς οι Ζηλωτές  από τα τείχη και από κάτω τραγουδούσαν ''Δεν θέλουμε θλιμμένους στην γιορτή μας.''
- Καπιτάλε σκηνή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: