Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

β. και σ.

 του είπε χαίρεται και απάντησε ποιος;. κλισέ θα πεις αλλά ταίριαζε - παλιά νόμιζα ότι το κλισέ είναι Κλισέ, χωριό στην Γαλλία με μαλάκες, τυριά και φαγωμένα ρο. . . πως σου το έλεγα΄ φτηνό αλλά αξίζει. για να δικαιολογηθώ, να μαντρώσω, να ελέγξω τα αδικαιολόγητα. η αχαριστία των ανθρώπων κάτω από το χαλί που περπατάς αμήχανος για να δεις . . και εγώ να προσπαθώ να τραβήξω το χαλί για να τρομάξουνε τα τέρατα. πιο πολύ όμως τρομάζω εγώ. θα ζήσεις πιο πολύ από ΄μένα. . . το ξέρω. εκτός κι αν γίνω συντηρητικός καθήμενος ηλίθιος και μάθω να συντηρούμε και εγώ. . . αλλά . . θα πας παραπέρα από ότι εγώ θα φτύσω. . . μην κοιτάς αυτούς που αδιαφορούν για εσένα. . . αυτοί έχουν καβατζωθεί. . . εσύ να προσέχεις την καρδούλα σου. . . κι άσε με να λέω. . . για πλάκα τα λέω όλα, τίποτα δεν εννοώ . . . δεν έφτασα στο σημείο να ψάχνω όλη μέρα ένα νόημα το για λέω ότι υπάρχω. . . ακόμη. . . κάποιοι γίνανε φοιτήτες για να λένε ότι υπάρχουν. . . το άκουσα κι αυτό. . . βλέπω τα πράγματα και γεμίζω τις τρύπες - μέχρι κάποιος να ανοίξει μια καλή πάνω μου. καλοντυμένος, ξυρισμένος και κοίτα κατάντια. . . τρεις αναπτήρες στην τσέπη και ούτε ένας βλογημένος δεν ανάβει.



μου λείπεις
και με καταλαβαίνεις

4/1/2011


. . .

ψιθυριστά. . . Φύτεψα δεκαέξι σφαίρες από μια τριαντάεξάρα καραμπίνα στο ουρανό. . . και ένα καλό άνθρωπο δεν γνώρισα ακόμα που να λέει ΄΄Φταίω κι αν τολμάτε βουτηξτέ την σειρά και την θέση μου. . .  την γυναίκα μου την ζυμαροπατούρα που αυτοσχεδίαζει και επενδύει σε μάρμαρο. Ξεχάστε με και παίξτε. Θυμηθείτε με όταν φτάσω στους διακόσιους βαθμούς.΄΄ Αισθήματα και μια τράπουλα στα δόντια. Χθες, με το τελευταίο λεωφορείο. Γύρισα σε μια κοπέλα πριν κατέβω και της είπα ότι είναι όμορφη. Χαμογέλασε συγκαταβατικά. Ήταν μετά τις δώδεκα. Ήμουν έτοιμος να της εξηγήσω την διαφορά μεταξύ κοπέλα και γυναίκας. Την κοπέλα την αφήνεις όποτε θες. Με την γυναίκα δεν είναι τόσο εύκολο. Βαράει σαν συναγερμός, επιστρέφει με φόρα, με ένα τεφτέρι όλο χρέη. Ο Louis C.K. λέει κάπου When girls go wild, they show their tits to people. When women go wild, they kill men and drown their kids in a tub. O L.F. Céline δεν ξέρω τι είπε για αυτό το θέμα αλλά κάτι πρέπει να είπε. Για τον H.P. Lovecraft θα ξέρεις εσύ καλύτερα. Εγώ θα μάλλον θα έλεγα ότι λατρεύει τις μαγιονέζες Craft ή ότι η Sonia Green μπορεί και να μην κατάλαβε ποιον πραγματικά παντρεύτηκε και εσύ δεν με έστελνες στο διάολο. Μια ιδιοφυϊα που ξεχώριζε τους σάπιους από τους λιγότερο σάπιους κόκκους καφέ. Τα έχεις ακούσεις τόσες φορές και έχεις την ευγένια να μη μου πετάξεις ένα ΄΄Μου το ξανάπες. . .΄΄. Αλλά σε ακούω. Μου τα είχες πει πολλές φορές, σοβαρά, για εκείνη και εγώ κουνούσα το κεφάλι. Συγκαταβατικά, όπως χαμογέλασε η κοπέλα χθες. Έβραζα μετά - όχι με την κοπέλα, αυτή τουλάχιστον χαμογέλασε -  και γύρισα σπίτι να ξαπλώσω αλλά ηρεμία δεν είχα. Τώρα βλέπω δίπλα μου ένα μπουκάλι παγωμένο νερό και τρεις αναπτήρες που ανάβουν. Βλογημένοι. Ζήτησα πριν λίγες μέρες φωτιά να ανάψω τσιγάρο από ένα οδηγό λεωφορείου και μου ζήτησε τριάντα ευρώ. Ή τριανταπέντε. ΄΄Δεν θέλω να βάλω φωτιά στο Σέιχ Σου, καλέ μου άνθρωπε. . .΄΄.

Γέλασε. Ήταν πέντε το πρωί.


. . .



μην μεθύσεις
μην μου πεθάνεις
μην φωνάζεις

γύρνα την πλάτη στο φως
και τα σκυλιά / δώσε μου
ένα φιλί να ανασάνω
και το χέρι σου να ζεσταθώ

σε κρατάω όπως ο πεινασμένος
ό,τι τρώγεται / στα γόνατα
μπροστά σου / όπως αυτοί που ζητάνε
λίγο παραπάνω να ζήσουν

μην μεθύσεις πάλι
και νομίζεις ότι τα ξέρεις όλα

ότι θα πεθάνεις
ότι δεν σε αγάπησε κανείς και τίποτα
ότι τα βήματα σου είναι λιγοστά
και μετρημένα
ότι τα αστεία σου είναι φτηνά
για να αγοράζουν όλοι
ότι ο κόσμος σε φοβάται
όταν κλαις και φωνάζεις
ότι κάποτε κάποια θα ΄ρθει
και θα σε βγάλει έξω βόλτα

μην μεθύσεις

είσαι ζωντανός
και οι πληγές σου θα κλείσουν
θα σωπάσουν

είσαι απαραίτητος

όσο γελάς κακό άλλο δεν κάνεις



δεν το ξέρεις
μα το καμένο χαρτί
ήταν baladeur.

Δεν υπάρχουν σχόλια: