Τρίτη 22 Μαΐου 2012

μια κοινωνική ανάλυση ούρων
                                       θα σας πείσει


απόψε πονάς 
και δεν σε ζηλεύει κανείς
όμορφα που συζητάς
μια ώρα μετά τις τρεις

μια βιογραφία σε 150 πακέτα τσιγάρα

θέα από τον λόφο του καρκίνου / καπνίζεις καρέλια χρυσά, χρυσός θα είναι ο καρκίνος σου είπε
ο Σκορδάς και η Αντιγόνη. . . ανταμώθηκαν όταν ο πρώτος είχε σπάσει τον γοφό του και η άλλη έμενε
απέναντι από το νοσοκομείο. . . . Με νοήματα εκείνος μας έδειξε  να παντρευτούμε. . . Με ουρλιαχτά εκείνη το αποδέχτηκε. . .

Ούρλιαζε συχνά. . . Αν την χτυπούσα θα έκανε περισσότερο θόρυβο. . . Την άφησα να ουρλιάζει. . . Όλα είναι μουσική, βέβαια. . .

Της είπα ότι όταν πεθάνω, όλα τα κείμενα σου θα πάρουν άξια, χρηματική και ο,τι ακολουθεί. . . Τρεις φορές προσπάθησε να με σκοτώσει. . . ''Σκότωσε τα κείμενα σου να πάρεις την αξία εσύ. . . ΄΄ - ακόμα γελάει. . . Το γέλιο είναι μουσική. . . ακόμα γελάει. . . η μουσική. . .

-

Είχα έρθει να σε δω στο 401. . . ήσουν μια χαρά, μου είπες - Με αυτές τις πιζάμες είμαι σαν τρόφιμος ψυχιατρείου. . . . Όταν έφυγα με κάτι παιδιά από το συνεργείο. . . Στο αμάξι, σε ένα κόκκινο φανάρι σταματημένοι είδαμε ένα ταξίαρχο. . . . Κατέβασa το παράθυρο και του φώναξα. . . . ΄΄ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΤΣΙ ΡΕ ΚΑΡΝΑΒΑΛΕ;΄΄ . . . Κοκκίνισε. . . Αλλά δεν μπορούσε να κάνει τίποτα το μουνί . . . Πήρα το αίμα σου πίσω, Βασίλη. . . Ήμουν πολίτης. . .  Εγώ, παιδί μου, υπηρέτησα στην Καβύλη 14 μήνες χωρίς άδεια. . . . 22 μήνες φαντάρος χωρίς μια μέρα φυλακή. . . .



Δεν υπάρχουν σχόλια: