Τρίτη 3 Μαρτίου 2009

όλα είναι θέμα αναλογίας

άνοιξα το μπουκάλι με την βότκα

πικρή δυνατή η γεύση της
και λίγα παγάκια να την συνοδεύουν

τότε ήρθες
και έριξες κρυφά στο μπουκάλι
λίγο χυμό

έβαλα ξανά βότκα στο ποτήρι μου

πειραγμένη η γεύση της
μου φάνηκε
αλλά μου άρεσε

συνέχισες να βάζεις
κρυφά χυμό στο μπουκάλι

ώσπου που η βότκα
μεταλλάχθηκε σε χυμό

τότε σε πήρα είδηση σκρόφα

όμως τα αρνήθηκες όλα
και έφυγες προσβεβλημένη

και εγώ έμεινα μόνος με το δίκιο μου

γαμημένη αναλογία. . .

4 σχόλια:

Unknown είπε...

einai i dinami tis votkas pou se kanei na xeis dikio.oxi to alkool tis alla i geusi tis.i proswpiki s fwtia,poy anabei sta xeili s,k kaneis de mporei na tin svisei monaxa esy.o ximos prospathise na tin kanei pio elafria,na tin malakwsei me dolio tropo..alla mporei na tin malakwse..alla de tin esvise

Β.Σ. είπε...

είναι θέμα αναλογίας όπως λέει και ο τίτλος.λίγο μαλάκωμα δεν θα έβλαπτε.ποικιλια να υπάρχει και η φωτιά θα κάνει την δουλειά της.

Unknown είπε...

as pioume ligo ximo tote.poly ligo.aniksi erxete!!se ligo tha kanei zesti k de tha nai apo ti fwtia.alla i fwtia tha anazopirethei logo t zestou aera

Β.Σ. είπε...

εις υγείαν λοιπόν.