Τετάρτη 15 Αυγούστου 2012

*


σε πιστεύω
σε αγαπώ
πάω να πετάξω 
τα σκουπίδια τώρα 
όπως τα πουλιά πετάνε
πριν τα σημαδέψουν 
και οι κάννες φτύσουν θάνατο διασκέδαση  / οτιδήποτε για οικονομία χώρου, ησυχία και ασφάλεια 
βρε.


( τον άκουσα να λέει - Οι πρωινές κάβλες έχουν καθορίσει κάθε μου πράξη, του είπα να πάει να γαμηθεί και γέλασε ο μπινές, μετά καμιά τριανταριά παλιοί προλετάριοι που χόρτασαν σκατό στην ζωή τους και ψηφίσαν ο,τι κυβέρνησε με είπανε άχρηστο τομάρι ξεχνώντας ότι θα τους θάψω όπου να ΄ναι, αυτά τα ΕΦΑΠΑΞ με πόδια και απόψεις.... μετά παραδέχτηκα όλα τα λάθη μου και δεν μου έμεναν πολλά, μια ομορφιά μου έδωσε σημασία και είπα  Ας παίξουμε λίγο ακόμη και εκείνη έβαλε τα όπλα της στο τραπέζι να με σημαδεύουν,προσπαθούσε να μου σπάσει το κεφάλι με ένα μπουκάλι, την ρώτησα αν θα με καθελκύσει, γέλασε και πήρα μια παράταση. . . . )



Δεν υπάρχουν σχόλια: