Κυριακή 14 Μαρτίου 2010

Αναφορά + Ρομαντζάδα


Αναφορά

βάζω το δόγμα στο πέτο και το λουλούδι στο στόμα / δεν μιλάω / ΕΙΜΑΙ (μαλάκας) / ΓΝΩΡΙΖΩ (τίποτα) / ΚΑΝΩ ( τα πάντα ) / ο παππούς με τα άηχα λόγια του λέει ΄΄Αν πεθάνω πόση άδεια δικαιούσαι ; ΄΄ / μοναδική προσφορά ενός ανθρώπου που δεν έδωσε και πολλά πράγματα / μα τον έχω στα υπόψιν.

Ρομαντζάδα

αγροτική οικογένεια, εσύ καλλιεργημένη, ασχημούλα ομορφούλα δεν ξέρω - κάποια πράγματα δεν μ΄ αφήνουν να ξεχωρίσω ομορφιές και ασχημίες, μόνο κάποια μεγέθη και λίγους ήχους. ξεβαμμένο χακί φρέσκο κρέας εγώ κρασάτο, είχε και φεγγάρι ( ακούς Β. ; ). Είπες ΄΄ΕΙΣΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ΄΄. Με καταλαβαίνεις τσακαλάκι μου.
Ναι, η τρυφερότητα είναι το χόμπι μου και το Δράμα μεροκάματο. Δίνεις και Παίρνεις. Σαν ψίθυρο από κάποιον κάπου άκουσα ότι εντός της θητείας ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ, ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΟΛΛΑΝΕ....σαν καριόλες ευαίσθητες απέναντι στο Επιβήτορα τους. εσύ όμως ήσουν στις στιγμές που έμειναν και γεμίζουν με γεμίζουν με γεμίζουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: