Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2009

Αmy αντέχεις μια γύρα ακόμα. . . - επιστροφή

με τον εχθρό μου ξανά στο ίδιο σαλόνι. . .

μετά από καιρό / πολύ καιρό / μιλάμε ο ένας απέναντι από τον άλλο / πολιτισμένα / ξέρεις / διακριτικές μπηχτές / λίγη βότκα / πολύ χυμός / κάνει κάποιες περίεργες κινήσεις / να βγάλει τα ρούχα της / αλλά το έχω δει το έργο καριόλα / και με ένα νεύμα την αποθαρρύνω / μετά μου λέει ότι έχω πάρει βάρος / θέλω να αρχίσω να βλαστημάω / αλλα σκέφτομαι / ότι το έχει δεί και αυτή το έργο / οπότε αυτοσχεδιάζω / και της γεμίζω το ποτήρι.

άραγε υπάρχει νόημα σε αυτά που γράφεις; με ρωτάει

μακάρι να ΄ξερα λέω αλλά εσένα τι σε νοίαζει

μου γέμισε ξανά το ποτήρι. . .

κατεβαίνοντας ήσυχος μετά τις σκάλες / τις είχα μετρήσει ένω όταν ανέβαινα /
υπολόγιζα τα ψιλά για το ταξί /
έφταναν τελικά. . .



- - -


10 μέρες


γύριζα μέσα μου


έκανα ένα μικρό ταξίδι


έχασα ένα στοίχημα


μέτρησα πολλές σελίδες


και

ασυναίσθητα

οι πιο πολλές φράσεις

γίναν αδέσποτοι στίχοι

που διαμαρτύρονταν


Τα

ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑΤΑ
ΑΝΤΙΛΟΓΙΑΣ

Επιστρέφουν

με ζήμιες

και

οφέλη








Δεν υπάρχουν σχόλια: