Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Β. & Λ.


  Η Ελλάδα. . . Ευρώπη. Το σκατό μας να επιδοτηθεί, θα το σερβίρουν παντεσπάνι. Βερεσέδια και λιπάσματα και γύρω κέρατα, άνεργοι και οργασμοί στριμωγμένοι. . . Ένα τέταρτο αιώνα στην Σαλονικιώτικη ανθρωπότητα. Εκεί κάτω θα βρεις την αγάπη μου. . . Αυτοδημιούργητη και αυτοκαταστροφική μπομπίτσα με ρολογάκι πολύχρωμο απάνω και φωνή τρυπάνι. . . Χήρος που έγινε Ζωντοχήρος - η Στρίγγλα επιστρέφει κάθε δυο μήνες και απαιτεί λήθη στο παρελθόν. . . Επιστρέφει και μαζί με Βερεσέδια να με κάνει λίπασμα. Πετάει και ένα ανίκητο η κόμισσα Ρούξεν. . . 

 - Τι ανάγκη έχεις εσύ;
 - Να σας χέσω και να είμαι λίγο πιο ακριβής στα ραντεβού. . . Α, και λίγο στην υγεία μου να ρίξω προσοχή. . . Να σας ακούω μέχρι το μυαλό μου να γίνει ψαρόσουπα. . . Μέχρι τα παλαμάκια να γίνουν χαστούκια κι ανάποδες.  Να κάθομαι ή να σηκώνομαι να θυμάμαι τι ειπώθηκε και να λέω τα γραμμένα είναι ψέμματα για αυτό και μένουν. Από παλιά, τότε που βαρούσανε τα μάρμαρα για να κόβουν εισιτήρια σήμερα. Μάρμαρο και εισιτήριο. . . Πολιτισμός και οι πολιτσμάνοι του. . . Οικολογικό πορνό. . .  Κοινωνικοποίηση με κουτουλίδια - γαμιόντας στον Γολγοθά. Από το 2008 αυτά. . . Πασαρέλα για αναστενάρηδες.  Όλο καμπύλες, τσιρίδες, μπουκάλια - που και που κάνα μεροκάματο για να μην λένε - και ούτε μια ιδέα. Τίποτα. . . Μόνο ονόματα. . . Τίτλοι. Λέω ό,τι δεν κάνω εκπτώσεις γιατί δεν με αγοράζει κανείς. Δεν νοσταλγώ τίποτα γιατί εδώ είμαι συνέχεια. . . Να τα θυμάμαι και να γελάνε με την γυναίκα την ζωής τους. . . Βερεσέδια και λιπάσματα.


Δεν υπάρχουν σχόλια: