Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

ειδυλλιακη,τρόπο τινα, Νύχτα.


έριξε όλες τις σφαίρες και δεν πέτυχε κανέναν τους ( δυο τρεις λάμπες και ένα παθητικό καπνιστή ). στο ξέφωτο επικρατούσαν οι ανώριμοι ενώ η ωριμότητα έβαζε μια ουρά αμαρτίες στα σκέλια της αλλά δεν μπορώ να ζήσω τώρα....έχω χάσει επεισόδια πολλά και τα άντερα μου φιογκάκι για το δωράκι σου. μια αόρατη δικτατορία των αντισμόκινγκ και χαμόγελα στην παραλία εναντίον μου. ο πιο αλκοολικός απο τους αλκοολικούς ίσως να πεί κάποιος που δεν με είδε ποτέ αλλά άκουσε φήμες απ΄ τις Καριόλες ημέρες. δεν διαβάζω Ελύτη, ούτε έχω διάθεση για ελυτισμούς, δεν διαβάζω Ginsberg, κατί δεν μου πάει καλά στην Πρεζοπαρέα Beat για Beat, και ας πήγανε το ΄58 να δούνε τον διάολο τον Celine... δεν διαβάζω Καζαντζάκη, προτιμώ τον Καζαντζίδη στο Αλλοτινές μου Εποχές.

( το πιο επικίνδυνο πλάσμα που έχω δει ήταν μια καλλίπυγος στέκα που είχε μέσα της μια κασέτα και αυτή έλεγε΄΄Θα ζήσεις; θα ζήσεις; θα ζήσεις;΄΄ και κουνούσε τα γοφιά της σαν μαούνα και μου έδειχνε το κρεβάτι)

με Δούρειο Ίππο την κιθάρα και την λάμψη του Ντίνου ίσως κατακτήσουμε την Νύχτα. Μπορεί να ξεράσει ο ουρανός τα αστέρια και καβατζώσουμε ολίγον φως. Ίσως και οι κοπέλες να μην κουβαλάνε τόσο σκοτάδι και τα λάστιχα από τα εσώρουχα τους να μην είναι τόσο σφιχτά.


ισορροπία
πάνω
σε σκοινί
τεντωμένο
και εσύ από κάτω
είτε να ανάβεις τις φωτιές
ή
είτε να γυαλίζεις τα καρφιά.

2 σχόλια:

OOO είπε...

Νοιωθω καλα διαβαζοντας τα κειμενα,τις λεξεις σου,
συχνα σε κλεβω,το ιδιο σου κανει,
ξερω μπορει και να αδιαφορεις,
γιατι εχεις αναγκη να γραψεις.
Αν τα μεταφερω ειναι για να τσεκαρω την αμηχανια και την βουβαμαρα τους.
Σε ερωτω.Και απαντω ο ιδιος.
Παμε γι¨αλλα.

Β.Σ. είπε...

΄΄Νοιωθω καλα διαβαζοντας τα κειμενα,τις λεξεις σου...΄΄

ειναι κάτι όμορφο αυτό που λες.
χωρίς να σε ξέρω - αν και ποιος ξέρει κάποιον ;

σε ευχαρίστω.

και καλή συνέχεια.