Δευτέρα, 8 Μαΐου 2017

ένας στους δύο

- Δεν βγαίνει νόημα. Τίποτα ρε πούστη μου.
- Μπαινοβγαίνει νόημα, ανεβοκατεβαίνει νόημα σαν χούφτα εξυπνάκια. Κλείσε όμως τώρα την πόρτα, σε λίγο θα ΄ρθει ο καλός σου. Θα πάρει φόρα, θα την σπάσει και μετά θα σπάσει εμένα. Εσένα δεν θα σε πειράξει, είσαι το βραβείο του. . . Πάλια όμως, δεν ήταν τόσο τρυφερούλης. Σου είχα πει, να τον κάνω αγνώριστο αλλά μη και μη ήσουνα. Τόσο ξύλο και εσύ εκεί. Αλλά και αυτός. . . ψέμματα, καβαλαραίοι από την πίσω πόρτα, και αυτός εκεί, μη χάσει, με εσένα. Αυτοκόλλητοι.
- Τα άξιζα όλα. Κοίτα κορμί.
- Δεν λέω, να το κοιτάς, καλό είναι. . . Δεν ξέρω όμως από που μπαίνουν οι μπαταρίες. . . Που σκατά είναι ο διακόπτης;
- Άντε γαμήσου.
- Περίμενε να ΄ρθει ο άλλος και θα δεις.
- Θα σε σκίσει, για αυτό φύγε τώρα.
- Ναι, έχει το δίκιο με το μέρος του και θα με σκίσει σαν χασέ. Έχει όμως και εσένα στο σβέρκο και αυτό κάπως χαλάει το πράμα.
- Τι εννοείς;
- Να. . Εγώ είμαι τουρίστας σε εσένα. Έρχομαι δίπλα σου σαν να πηγαίνω εκδρομή το Σαββατοκυρίακο. . .
- Σαββατοκύριακο, το λένε.
- Σαββατοκυρίακο το λέγαμε στην Κύπρο. Εκδρομούλα, λοιπόν, χαζεύω τα αξιοθέατα, ξεκουράζομαι κάποιες φορές όταν έχεις διάθεση και φεύγω με ο,τι ψιλά μου μείναν στις τσέπες. Επιστρέφω ολόκληρος με ό,τι μου απόμεινε. Επιστρέφω όμως μακριά από σένα. Ο άλλος όμως, όπου σκατά και να πάει, καλά, άσχημα δεν έχει σημασία, επιστρέφει σε εσένα και ξανά μανά απ΄ την αρχή. Κάθεται δίπλα σου και λέει από μέσα του, ΄΄Είμαι δίπλα της, δεν θέλω τίποτα άλλο.΄΄ Ήρωας. 
- Λες βλακείες. Που ξέρεις τι λέει από μέσα του;
- Την ίδια γυναίκα αγαπήσαμε. 
- Εσύ όμως. . .
- Και μονομαχήσαμε κιόλας. Αν θεωρηθεί μονομαχία το ό,τι του σακάτεψα λιγάκι το χέρι.
- Υπάρχει λίγο και πολύ σακάτεμα;
- Λογικά θα υπάρχει. Ρώτα τον ορθοπεδικό που πήγε. Ο μαλάκας. . .
- Ναι. Ο μαλάκας. . .  Μόνο που τις προάλλες μου είπε ότι θέλει να παντρευτούμε.
- Και χάρηκε με το ναι που του είπες;
- Που το ξες ότι δέχτηκα;
- Σε εμένα όταν στο ζήτησα είχες πει όχι. . .Ο τραμπούκος κέρδισε το κορίτσι από τον μπεκρή και το κορίτσι είσαι εσύ. Ωραία ιστορία.
- Πάλι βλακείες λες. Μόνο βλακείες λες.
- Χάρηκε;
- Τι ΄΄χάρηκε΄΄;
- Που δέχτηκες.
- Χάρηκε. Είπε ότι θα άλλαξει.
- Μπορεί να γίνει πιο τρυφερούλης. Γάζες και τσιρότα θα σας πάρω για δώρο.
- ΌΧΙ. ΤΟ ΕΝΝΟΟΥΣΕ.
-  Τότε την κάνατε λαχείο. Γάμα τότε τις γάζες και τα τσιρότα.  Όταν έρθει θα τον αφήσω να με σαπίσει. Ωραίο δωράκι ε;  Να έχει και κάτι να λέει στους φίλους του. . . Τι λες;
- Έτσι κι αλλιώς θα σε δείρει. . . Είναι ψηλότερος από σένα. . .
- Ναι, και έχει και το δίκιο με το μέρος του όπως είπαμε πριν.  Δεν θα ξέρω από που θα μου 'ρχονται.
- Μην κοροϊδεύεις.
- Δεν μου έχει μείνει και τίποτα άλλο να κάνω.
- Τίποτα;
- Όχι. . . Δεν προλαβαίνουμε κιόλας. 
- Είσαι. . .
- Ήμουν. Τώρα όμως που το σκέφτομαι, έχω πραματάκια να κάνω. . . Μια μέρα που ήμουν κομμάτια και χτυπιόμουν σε ένα φίλο μου για εσένα, με άκουγε χωρίς να σχολιάζει,για κάνα μισάωρο και στο τέλος μου είπε ΄΄Γιατί δεν παίρνεις ένα μηχανάκι, να κάνεις καμιά βόλτες μες στην πόλη;΄΄. Ε; Ιδιοφυές. 
- Για αυτό δεν το είχες σκέφτει μάλλον.
- ΧΑ. . . ΝΑ ΤΟ. . . ΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ. . .ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΓΑΜΠΡΟΣ, Ο ΓΑΜΠΡΟΣ, Ο ΓΑΜΠΡΟΥΛΗΣ. . .

Δεν υπάρχουν σχόλια: