Παρασκευή, 10 Απριλίου 2015

Β.

  Ήταν πριν τα χακί, πριν τα χρυσά καρέλια και την Σπούλα. Η Α. ακόμα γυρνοβολούσε στο κεφάλι μου. Το κεφάλι μου ακόμα δεν είχε κουρκουτιάνει. - Για να φουσκώσει το κουρκούτι, ρίχνεις μπύρα στο μίγμα. . . Μπορείς για την ίδια δουλειά, να βάλεις αντί για μπύρα, σόδα. . .- Πρέπει να ήταν Σεπτέμβριος γιατί εκείνη το απόγευμα κουβάλησα κάτι καρέκλες στην διεθνή έκθεση και πήρα λίγα λεφτά. Δεν πρέπει να ήπια. . . Όχι. Τράβηξα κατα την Ναβαρίνου και σου αγόρασα ένα βιβλίο. Το είδα και σκέφτηκα ότι θα σου άρεσε. Ήταν φτηνό. Ήταν η Μουσική του Έριχ Ζαν, μια μικρή ιστορία του H.P.Lovecraft, γραμμένη τον Δεκέμβρη του 1921. Μικρή, απλή έκδοση με πρόλογο μεγαλύτερο από το ίδιο το κείμενο. - Να γράψεις ένα ποίημα που ο τίτλος θα είναι μεγαλύτερο από το ίδιο το ποίημα. . . Μπορείς; - ( Τότε άκουγες Thrash Metal; Λογικά θα κορόιδευα, θα σε πείραζα για τα φωνητικά. Η μουσική πάντως μου άρεσε. Οι μεταλάδες τον αγαπούν τον H.P.L.) Ο Έριχ Ζαν έπαιζε τσέλο και ήταν μουγκός. Ναι, τα θυμάμαι σιγά σιγά όλα. Όταν έφτασα σπίτι σου, έριχνε χιονόνερο. Σου τηλεφώνησα ότι έφτασα και κατέβηκες με τις πιτζάμες. Μόλις είδες το βιβλίο άρχισες να χοροπηδάς, με αγκάλιασες. Έφυγα χαρούμενος. Έφυγα καλύτερα. Αργότερα το διάβασε και ο Ντίνος. Την ίδια εποχή πάνω κάτω, αγόρασε ένα τσέλο.

 - η φωνή ακουγόταν αβέβαιη αλλά δυνατή. . . Να σταματήσουν οι βλακείες. . . Να σταματήσουν οι βλακείες. . . Μην πιεις άλλο. . . Μην μιλήσεις άλλο. . . Μετά θα τρέχεις, θα μετανιώνεις και δεν θα σου φτάνει ο αέρας να απολογηθείς. . . Οι πληγές δεν έχουν φερμουάρ. . . Το ξέρεις, ρε. . . Από πάντα. . .-

  Χθες τα έκανα όλα ανάποδα. Όλα εναντίον μου. Όμως βρήκα πάλι και σου αγόρασα ένα βιβλίο. Το έχω πλάι μου τώρα που σου γράφω. Να έρθεις το απόγευμα να το πάρεις. Δεν μπορώ να ΄ρθω, δυστυχώς. Άνοιξα πάλι μέτωπα μέσα μου. Κάποια στιγμή θα πιάσω όλα - πριν με πιάσουν για τα καλά αυτά - και θα στείλω στον αγύριστο. Χωρίς χαιρετούρες. Μια κι έξω. Μέχρι τότε όμως. . . Πρέπει να ανασυνταχτώ - Έρωτες, μάχες, γωνιές - να ηρεμήσω. . .
  Θα τα πούμε.

   Για να φουσκώσει το κουρκούτι, ρίχνεις μπύρα στο μίγμα. . . Μπορείς για την ίδια δουλειά, να βάλεις αντί για μπύρα, σόδα. . . 

Δεν υπάρχουν σχόλια: